آهاي دنيا دنيا دنيا

 

آهاي دنيا   دنيا دنيا
آهاي دنيا   دنيا دنيا
آروم آروم چشامو روي هم ميذارم
گذشته ها رو يادم ميارم 
كنار اون همه خاطراتي كه از بد زمونه دارم
فريب دروغاي آدماي اينجا كه ندارن خبر از فردا
رحم و وفايي به هم ندارن تا بوده اينه رسم دنيا
آهاي دنيا دنيا دنيا دلم ويرونه ي دستاي تو دنيا
توي بازي زمونه شدم تنها نفرين به تو دنياي بي وفا
آهاي دنيا دنيا دنيا دلم ويرونه ي دستاي تو دنيا
توي بازي زمونه شدم تنها نفرين به تو دنياي بي وفا

 

دوباره نمیخوام چشای خیسمُ کسی ببینه یه عمر حال و روز من همینه کسی به پای گریه هام نمیشینه بازم دلم گرفت و گریه کردم بازم به گریه هام میخندن بازم صدای گریه امُ شنیدُ همه به گریه هام میخندن دوباره یه گوشه میشینمُ واسه دلم میخونم هنوز تو حسرت یه همزبونم ولی نمیشه و اینُ میدونم دوباره نمیخوام چشای خیسمُ کسی ببینه یه عمر حالُ‌روز من همینه کسی به پای گریه هام نمیشینه بازم دوباره دلم گرفته دوباره شعرام بوی غم گرفته کسی نفهمید غمم چی بوده دلیل یک عمر ماتمم چی بوده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:, | 16:15 | نویسنده : مهرداد |